onsdag 25 augusti 2010

Har du vad som krävs?

Reklamblad det svenska folket får hem. Naturligtvis var jag tvungen och genomföra det galant. Så ja, jag har vad som krävs. Skulle säkerligen kunna bli militär, jepp ska jag satsa? Nej, jag är alldeles för morgontrött, så tyvärr. Rent konditionsmässigt skulle jag nog fixa det men det skulle ju krävas en hel del som mindre fester ;). På tal om kondition så red jag för första gången på tre veckor, det var inte direkt krävande eftersom det började spöregna och jag var dyngsur efter mindre än halva rundan. Vi red därför hem igen. Men ändå har jag träningsvärk idag, snacka om att förlora mycket på tre veckor och ändå har jag varit jäkligt aktiv med bärplockning och fjällvandring. Jag bjuder därför på en av mina bilder från älskade Norrland, en av Sveriges absolut vackraste platser; Nikkaloukta!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida