tisdag 25 maj 2010

Om ungefär fem månader kommer jag vara ett nervrak. Då kommer jag tänka på min flygtur och sist men absolut mest på min livs resa. En resa där jag, vilddjuret ska få umgås med andra vilddjur! Jag är så jäkla glad att jag faktiskt bestämde mig efter många om och men att ge mig utan vida världen alldeles själv. För inte f*n vill jag sitta som 80-åring och säga -jag åkte inte, för jag hittade ingen att åka med. Så jag gör det alldeles själv! Independent är vad jag är, och tack mamma för att du gjort mig till den jag är! Allt jag har, har jag tack vare dig och med lite envisa från mig själv. Och ingen annan. Tack för du gjorde världens bästa val för 26 år sedan. Jag vet precis var jag fått min styrka från. Jag älskar dig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida