lördag 18 september 2010

Åhhhhh

Jag tycker det är jobbigt med val. Jag tycker det är så sjukt nervöst och påfrestande. Speciellt när jag hamnar i diskussioner eftersom jag blir så jävla arg. Jag tror aldrig jag har varit så involverad i ett val tidigare, kanske skulle man engagera sig politsikt? Men problemet jag har, är att jag lätt spyr ut personangrepp. Not so good och inte speciellt sakligt, därav inget politiskt engagemang :)

Idag har jag dock inte mått så bra, huvudvärk hela dagen lång, och dessutom är min lägenhet iskall. Men målat har jag gjort. Köpte en pigtittare förra helgen på Secondhand och nu har jag gjort den ännu äldre än vad den är, genom målning och slipning. Och fixat ett fint handtag, när man inte har borrmaskin får man fixa på annat sätt. Fint som snus!

Nu ska jag snart följa den sista valdebatten och känna ännu mer hat... MOT DE BLÅA ;) OCH SPECIELLT SVERIGEDEMOKARTERNA!

Monday morning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida