måndag 25 oktober 2010

?

Idag tog jag bussen som vanligt till stallet. Egentligen hade jag kunnat åka med en kollega men så klart hittade jag inte mitt busskort, så jag var tvungen att gå och köpa ett nytt och då kunde jag lika bra ta bussen. När jag åkte hem från stallet så hoppade jag på bussen.

L´-en vuxen till Gislaved. (ärlig dag idag)
BC -Eh, är du verkligen över 25?
L -Japp, det är jag.
BC -är du säker?
L -ehh jao
BC -för du ser inte ut och vara det.

Tänk om jag har räknat fel? Tänk om jag inte är 26?

Idag har jag blivit av med två par vantar och mitt busskort. Förra veckan la jag tandkrämen i kylskåpet.

Tänk om jag räknat fel?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är nog en allvarlig släng av resfeber du drabbats av.
A

26 oktober 2010 kl. 22:02  
Blogger Slajna sa...

Ja, det kan vara det med tanke på att hjärnan går högvarv på Afrika nu :)

3 november 2010 kl. 20:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida