måndag 4 oktober 2010

Två nya vänner.

Imorgon ska jag få träffa Monsi och Lorden, tror det var så. Två hästar som jag från och med imorgon kommer börja rida. Får berätta lite mer om dom senare. Nu ska jag nämligen guida er vidare från Sydafrika till Namibia.

Vid Oranjefloden ska vi bada och paddla och säkerligen lite till. Efter detta åker vi vidare till Namibia där vi ska besöka Namib Naukluft nationalpark, ett ökenområde med dom högsta sandynorna i världen och där benen får mjölksyra. När vi gjort detta kommer åka vidare till kusten och staden Swakopmund, där vi åker fyrhjuling på sanddynor, eller varför inte sandboarding, hajfiske eller så kan man ju hoppa fallskärm (nej tack). Jag hoppar tyvärr inte, om jag någongång ska jag göra det, så kan jag lika bra göra det hemma. Sen kommer lejonen och alla andra djur, Etosha nationalpark och safari. Och Lina mår säkert toppen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida