tisdag 21 september 2010

Tisdag

Fä'rgade håret idag. Egentligen skulle det bli honeyblond som det så fint stod, men Lina läste inte att det stod koppar på slutet. Jag har så mycket röda pigment vilket lätt visar sig i hårfärger. Men lite smart var jag, eftersom det bara är en toning som går bort efter 24 tvättar. Men så trivs jag ju lite i det. Får tänka några dagar och sen kanske jag färgar på riktigt.

Förresten så var det ett jäkla skit val. Sverigedemokraterna i Riksdagen, fy fan. Min analys av det hela är att vi går mot ett mer individualistiskt samhälle från det kollektivistiska. Detta gör att många människor söker sig till gemenskap och vem står där och utnyttjar tillfället. Det finns andra sätt att hitta gemenskap på, äkta gemenskap. Inte genom att stänga ute andra och speciellt inte de men annan etnisk bakgrund.
Och hur fan kan dom cirka 6% var så jäkla korkade att dom ens går på deras "politik". Det är en stor sorg! Och jag förstår Lars Ohly till fullo. Har man inte respekt för människor oavsett deras etniska tillhörighet, så förtjänar man ingen respekt.
Från att vara oseriös till att vara seriös. God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida